Intrebari frecvente
De la simple detalii despre European Cargo până la informaţii utile despre starea contului, în secţiunea de Informaţii Frecvente vei regăsi răspunsurile la nelămuririle tale şi vei avea acces la date generale despre modul de folosire al bursei de transport European Cargo.
Ce este Bursa de Transport EuropeanCargo?
EuropeanCargo este o platformă logistică internaţională aflată în extindere în Europa. European Cargo a fost creată pentru a facilita realizarea de schimburi de încărcături între titularii de mărfuri, transportatori şi firmele de logistică şi valorificarea oportunităţilor de vehicule goale ale transportatorilor.
Firmele ofertante şi cele beneficiare de servicii de transport se întâlnesc în cadrul bursei de transport EuropeanCargo şi realizează astfel de schimburi pe platforma noastră online 24 de ore pe zi, timp de 7 zile pe săptămână. Avantajul acestei forme de comunicare între transportatori şi titularii de mărfuri este faptul că utilizatorii pot vizualiza în timp real oportunităţi de mărfuri şi vehicule goale.
Cine utilizeaza Bursa EuropeanCargo?
Bursa EuropeanCargo este utilizată de toate firmele cu activităţi în sectorul de transport si logistică, dar şi firmele beneficiare de mărfuri. În plus, European Cargo oferă şi servicii de intermediere în domeniul transportului de persoane.
Care este principiul de functionare al bursei de transport EuropeanCargo?
Principiul de funcţionare este extrem de simplu. Marfa de transportat se cuplează cu un camion pe un anumit traseu, ambele având declarate trasee care implică devieri suportabile.
Valori la care ţinem: respectul faţă de ceilalţi membri ai bursei EuropeanCargo şi transparenţa informaţiei.
Fiecare utilizator care publică date despre mărfuri, camioane, contracte sau alte informaţii trebuie să ofere informaţii complete despre firma sa şi nu trebuie să publice sub semnul anonimatului. Răspunderea asupra disponibilităţilor de camioane sau marfă, de incidente de plată sau transport revine utilizatorului şi se manifestă în momentul publicării anunţului.
Respectul faţă de ceilalţi utilizatori trebuie să se manifeste prin actualizarea promptă a propriilor informaţii publicate, astfel că mărfurile disponibile ce au fost încărcate şi camioanele disponibile o dată încărcate trebuie şterse, iar contractele care au fost finalizate trebuie eliminate.
Cum îmi fac un cont la bursa de transport EuropeanCargo?
Accesează opţiunea de înregistrare de pe pagina principală European Cargo, după care va trebui să completezi un formular cu datele complete ale firmei tale.
Nu pot accesa bursa de transport EuropeanCargo! Ce sa fac?
Verificați conexiunea la internet.
Am uitat parola. Cum recuperez parola?
Accesează opţiunea „Ai uitat parola?” din partea dreaptă-sus a paginii principale EuropeanCargo. Vei completa apoi un formular unde va trebui introdusă adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat. Vei primi apoi un e-mail care va conţine parola la adresa de întregistrare.
Cum pot schimba parola?
Din pagina principală, accesează meniul „Profilul meu”, apoi opţiunea „Schimbare parola”. Vei avea posibilitatea să îţi modifici parola prin introducerea celei vechi şi a introducerii celei noi.
Cum pot schimba adresa de e-mail/nume utilizator?
Din pagina principală, accesează meniul „Profilul meu”, apoi opţiunea „Editare date”. Aici vei avea posibilitatea de a-ţi schimba adresa de e-mail sau numele de utilizator. Adresa de e-mail se schimba accesand din "Profil" "Editare date”, iar aici aveti posibilitatea de a schimba adresa de e-mail/nume utilizator.
Cum prelungesc contul?
Contul se poate prelungi accesând meniul "Profilul meu” de pe pagina principală, apoi secţiunea "Abonament cont", iar aici ţi se vor afişa metodele de plată: factură proformă, plată cu telefonul mobil sau plată online.
Cum se achita abonamentul?
Când te inregistrezi pentru un abonament, ţi se vor prezenta opţiunile de plată valabile. Opţiunile generale sunt abonamente pe 3, 6 sau 12 luni. Dupa inregistrarea ca utilizator, intră la "pasul urmator", unde vei alege modalitatea de plata existentă pentru ţara din care faci parte. În continuare, vei alege perioada pentru care îţi faci abonament. În cazul în care alegi plata prin factură proformă, vei primi la adresa de întregistrare documentul cu care vei face plata şi alte instrucţiuni utile pentru plată. În cazul în care alegi plata cu telefonul sau cea online, vei fi redirecţionat către o platformă securizată unde vei putea realiza în siguranţă plata abonamentului.
După achitarea facturii sau abonamentului prin plată online sau cu telefonul, vei avea acces in în totalitate la bursa de transport EuropeanCargo. În cazul plăţii prin factură proformă, taxa de membru se va debita în contul tău în momentul in care se aprobă inregistrarea ta ca membru. Confirmarea platii se poate face prin e-mail la decargotrans@yahoo.com, s-au prin fax la 004 0359 103 103.
Plata se poate face in conturile:
Pentru Lei: RO47BTRL00501202G25869XX
Pentru Euro: RO22BTRL00504202G25869XX
deschise la: Banca Transilvania, Oradea, Bihor, SWIFT CODE: BTRLRO22 pentru Sc Decargo Srl,
Nr. de inmatriculare: J05/1477/2007
Cod Fiscal: RO21890076
Daca aveti nelamuriri ne puteti contacta la unul dintre numerele: (+4) 0744230483; 0040751514134; 0040757571676;
Cum pot semnala bursa EuropeanCargo cu privire la o parere sau o observatie?
Accesează meniul „Contact” de pe pagina principală EuropeanCargo, unde vei avea la dispoziţie un formular unde ne poţi semnala probleme referitoare la funcţionarea bursei sau să ne oferi sugestii pentru îmbunătăţirea acesteia.
Cum imi public marfa sau camioanele libere?
Alege opţiunile: „Am marfă de transportat”, „Am camion liber”, „Caut autocar liber”, „Am autocar liber”, de pe prima pagina în funcţie de ce doreşti să publici în bursa de transport. Datele obligatorii de completat sunt data de la care e valabilă oferta şi data expirării, dar cu cât mai multe date oferi, cu atât mai repede îţi vei găsi partener de transport.
Cum vad marfurile / camioanele / autocarele / cereri autocare disponibile?
Acesati meniul principal, si selectati catagoria dorita ex: "Transporturi" si selectati "Camioane libere". Aici vi se vor afisa toate camioanele disponibile si puteti sa cautati camionul pe un anumit traseu de ex: "Italia - Romania", si vi se vor afisa toate camioanele disponibile pe ruta respectiva.
Cum intru in discutii pe Forum?
Pentru a intra in discutii cu alţi utilizatori pe forum trebuie să fii membru al bursei European Cargo, să te autentifici pe site şi să accesezi secţiunea „Forum” din pagina principală. Va trebui să-ţi alegi un nume de utilizator, care va fi afişat în lista de discuţii.
Cum introduc anunturi de vanzare cu autoutilitarele mele?
Accesează meniul „Ofertele mele” din pagina principală, după care alege opţiunea „Anunţuri Auto”. În cadrul acestei opţiuni, ai posibilitatea de a publica un anunţ cu toate detaliile despre autoutilitarea pe care doreşti să o dai spre vânzare.
Cum pot contacta administratia bursei EuropeanCargo pentru asistenta sau informatii suplimentare?
În secţiunea „Contact” din pagina principală vei găsi toate date necesare ca să intri în contact cu noi: telefon, fax, e-mail, adresă poştală şi un formular de contact rapid.